-15 kg of pure fat thanks to retatrutide!!!

Back -15 kg of pure fat thanks to retatrutide!!!
  • Thread Author
Your Age
23
Starting Weight
90
Current Weight
75
Which product did you use?
Retatrutide
Weekly Dosage
1 mg/day for 4 weeks
2 mg/day for 4 weeks
3 mg/day for the final 4 weeks
Duration of Use
12 weeks
Did you use any additional compounds during your transformation?
  1. TRT Protocol
Did you follow a specific diet?
Calorie-Restricted Diet
Tell us how your life changed after your weight loss transformation
I'm extremely pleased with my new physique. It looks much leaner, more aesthetic, and better defined overall. My muscles are now more visible, more pronounced, and showcase the results of my training much more effectively.

I'm genuinely impressed with this product, particularly because of how easy it was to use and how quickly the results became noticeable. The transformation exceeded my expectations 💪🔥
Would you recommend this weight loss approach to others?
Yes
Le rétatrutide est l'un de mes produits préférés. En seulement 12 semaines, j'ai perdu 15 kg de masse grasse avec des doses relativement faibles.

Protocole:

• 1 mg/jour pendant 4 semaines
  • 2 mg/jour pendant 4 semaines
  • 3 mg/jour pendant les 4 dernières semaines
Tout au long du processus, je n'ai pratiquement ressenti aucune envie de nourriture et je n'ai personnellement constaté aucun effet secondaire notable.

Ce produit m'a grandement facilité la tâche pour suivre mon régime et rester régulier dans mon entraînement. En atténuant une grande partie des difficultés psychologiques liées à une phase de sèche, il m'a permis de me concentrer sur la préservation de ma masse musculaire tout en perdant de la graisse.

Je n'ai jamais eu une phase de coupe aussi facile et efficace.

Attachments

• Screenshot_.jpg
    Screenshot_.jpg
    172.4 KB · Views: 267
  • Screensho.jpg
    Screensho.jpg
    177.4 KB · Views: 3
  • Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    142.8 KB · Views: 53
Back