Reviews

Back Reviews

Driadashop

Moderator
Sponsor
Reaction score
979
Post a review and earn up to 20€ (200 Reward Points)
Your review must include:

1. Photos of the products you received

2. Your Experience. Describe your experience clearly and honestly:
  • What products did you order
  • How ordering and payment went
  • Support interaction (if you used it)
3. Product Use. If you are reviewing after usage, include:
  • What you used, dosages, and duration
  • Your well-being: appetite, sleep, energy, mood
  • Progress or results: strength, weight, visual changes
  • Any side effects you noticed
4. Additional Details
  • Before/after photos
  • Bloodwork results (with personal data removed)
  • Notes on diet, training, or protocol
If you’ve posted a review and want to transfer your points to your shop account, click the link below.
peds.to/reward/withdraw

Last edited:
The product is anastrozole.

It was packaged absolutely perfectly, and the delivery went smoothly.

Contact with support was great—very friendly and helpful, with very fast responses.

Everything worked perfectly.

Attachments

• 855c90e9-e95d-46b6-b2b3-55d75cb80728.jpeg
    855c90e9-e95d-46b6-b2b3-55d75cb80728.jpeg
    137.9 KB · Views: 0
Order#843952

The product is Anastrozole (0.5 mg)—one of the best aromatase inhibitors I know.
60 Tabletts in packet

It works great taken every other day; so far, I haven't experienced any side effects.

The packaging was excellent, and the delivery went perfectly.

Customer support was great—very friendly, helpful, and quick to respond.

Everything went smoothly.

This was my first order, and I’ll definitely be ordering from here from now on. Everything is very well-organized and easy to navigate.

The product is clearly explained; I’ve already recommended it to others.

Many thanks to the team
for the great work.

Attachments

• 855c90e9-e95d-46b6-b2b3-55d75cb80728.jpeg
    855c90e9-e95d-46b6-b2b3-55d75cb80728.jpeg
    137.9 KB · Views: 0
Commande Driada du mois dernier !

C'est loin d'être ma première commande chez Driada et c'est mon premier avis.
une fois de plus, tout s'est parfaitement déroulé. Commande passée sans difficulté, livraison en France dans environ une semaine, colis discrets et produits reçus correctement emballés.

Je suis actuellement en prise de masse à environ 4 000 kcal/jour, avec un protocole de 500 mg de cypionate de testostérone et 400 mg de Deca par semaine. Comme lors de mes commandes précédentes, je n'ai pas rencontré de problème particulier avec les produits.

Les résultats sont cohérents avec ce que j'attendais : progression du poids, augmentation de la force, bonnes sensations à l'entraînement et récupération satisfaisante. Mon appétit est bon, mon énergie également, et la prise de masse évolue dans la direction souhaitée.

Aucun problème particulier concernant les injections : pas de réaction inhabituelle ni de problème notable de mon côté.

Je fais également régulièrement mes analyses sanguines afin de suivre mes paramètres pendant le protocole, et les résultats obtenus jusqu'ici sont cohérents avec ma situation.

Concernant le service client, c'est également un point positif. J'ai déjà eu besoin des contacter lors de commandes précédentes et j'ai toujours eu des réponses rapides et sérieuses.

Pour résumer : plusieurs commandes à mon actif et toujours une expérience très positive. Livraison rapide en France, produits conformes à mes attentes, aucun problème particulier à signaler et un service client efficace.

Merci encore pour votre travail ! 🔱

Attachments

• IMG_1077.jpeg
    IMG_1077.jpeg
    3.5 MB · Views: 9
Back